ورزشی
خبر ورزشی
 
 
دو شنبه 12 / 2 / 1390برچسب:, :: 11:56 قبل از ظهر ::  نويسنده : داریوش

منچستر يونايتد و بارسلونا حريفان خود را در جام باشگاه هاي اروپا شكست دادند.

بازي تيمهاي منچستر يونايتد و شالكه با برتري دو بر صفر شياطين سرخ به پايان رسيد. منچستر در دقايق بازي بازي خوبي را انجام داد و حملات فراواني را روي دروازه شالكه خلق كرد.درخشش نوير منچستري ها را در امر گلزني ناكام گذاشت تا نيمه اول بدون گل به پايان رسيد. نيمه دوم دقيقه 63 بود كه رايان گيگز با پاسي كه روني به او داد حساب كار را يك بر صفر به نفع منچستر يونايتد كرد 3 دقيقه بعد منچستر يونايتد گل دوم را توسط روني به ثمر رساند تا منچستر يونايتد با خيال راحت در بازي برگشت بازي كند. بازي برگشت در ورزشگاه اولدترافورد خواهد بود.

در يكي از حساسترين بازي ها ميان تيمهاي رئال مادريد و بارسلونا در زمين رئال ورزشگاه شش ستاره برنابئو بود. در اين بازي حساس دو تيم موقعيت هاي فراواني را به دست آوردند اما به گل تبديل نشد. تا اينكه په په بازيكن رئال با خطا روي آلوز از زمين بازي اخراج شد و بارسلونا موتور گلزني اش به كار افتاد ودر دقيقه76 مسي حساب كار را يك بر صفر كرد و در دقيقه 87 باز هم مسي روي يك حركت انفرادي گل دوم را به ثمر رساند تا بارسلونا پيروز از زمين خارج شود. بازي برگشت براي رئال مادريد خيلي دشوار شد با اين نتيجه و خود مورينيو هم گفته كه بارسلونا به مرحله بعد صعود خواهد كرد. اخراج په په كمك زيادي به بارسلونا كرد.

په په و راموس به علت محروميت و خديرا به علت مصدوميت قادر به همراهي تيمشان در بازي برگشت نمي باشند. شايد اينيستا هم به دليل مصدوميت قادر به بازي نباشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ ورزشی mcu10 خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورزشی و آدرس mcu10.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 1404
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


شروع کد تغییر شکل موس --> کد ساعت -->
src="http://LoxBlog.Com/fs/clocks/06.js">